Rozstrzygnięte (archiwum ze starego BIP)
Pobierz dane XMLDrukuj informacjęSzczegóły informacji
Dostawa analizatora rtęci wraz z wyposażeniem, w Zakładzie Higieny Weterynaryjnej w Gorzowie Wlkp. - (31.08.2007r.)
Ogłoszenie
Zielona Góra: Dostawa analizatora rtęci dla Zakładu Higieny Weterynaryjnej w Gorzowie Wlkp.
Numer ogłoszenia BZP: 155461 - 2007; data zamieszczenia: 31.08.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Wojewódzki Inspektorat Weterynarii,
Ul. Botaniczna 14,
65-306 Zielona Góra,
woj. lubuskie,
tel. 068 4537300, 4537316, fax 068 4537301.
• Adres strony internetowej zamawiającego: www.wet.zgora.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa analizatora rtęci dla Zakładu Higieny Weterynaryjnej w Gorzowie Wlkp..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Dostawa, oraz uruchomienie fabrycznie nowego analizatora rtęci wraz z wyposażeniem, w Zakładzie Higieny Weterynaryjnej w Gorzowie Wlkp. przy ul. Boh. Warszawy 4, zgodnie ze specyfikacją techniczną stanowiącą załącznik nr 1 specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.25.34.56-9.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 21.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
• Informacja na temat wadium: zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
• Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy potwierdzający spełnienie warunków: 1.1 Posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek poosiadania takich uprawnień; 1.2 Posiadający niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 1.3 Znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 1.4 Nie podlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty i oświadczenia złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia/niespełna.
• Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz oświadczeń lub dokumentów, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu 1. Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki: 1) Formularz ofertowy - wypełniony i podpisany przez wykonawcę 2) Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 Prawa zamówień publicznych 3) Wzór umowy - parafowany przez wykonawcę 2. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 Prawa zamówień publicznych składa następujące dokumenty: 1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia do oferty należy dołączyć następujące dokumenty: 1) Opis parametrów technicznych oferowanego przedmiotu zamówienia.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wet.zgora.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewódzki Inspektorat Weterynarii, ul. Botaniczna 14, 65-306 Zielona Góra.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.09.2007 godzina 12:00, miejsce: Wojewódzki Inspektorat Weterynarii, ul. Botaniczna 14, 65-306 Zielona Góra, pokój nr 9.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
Modyfikacja SIWZ
Zielona Góra , 12.09.2007
MODYFIKACJA SIWZ
Dotyczy: Przetarg nieograniczony na Dostawę analizatora rtęci dla Zakładu Higieny Weterynaryjnej w Gorzowie Wlkp., nr sprawy: WIW/ZAG/3231/PN/07/07.
Na podstawie art. 38 ust. 2 i 4 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych (t.j. Dz.U. Nr 164 poz. 1163 ze zm) w związku z zapytaniem, jakie wpłynęło do Zamawiającego o wyjaśnienie specyfikacji istotnych warunków zamówienia do przetargu nieograniczonego nr WIW/ZAG/3231/PN/07/07 na: „Dostawę analizatora rtęci dla Zakładu Higieny Weterynaryjnej w Gorzowie Wlkp.” o treści:
„Czy punkt IV SIWZ dotyczących terminu realizacji umowy nie mógłby zostać zmieniony? Zamawiający wymaga, aby zamówienie zostało zrealizowane w terminie 3 tygodni od daty zawarcia umowy. Proponujemy przedłużenie terminu realizacji do 3 miesięcy”
Zamawiający udziela odpowiedzi/dokonuje modyfikacji:
Zamawiający przesuwa termin realizacji ww. zmówienia do 14 grudnia 2007r.
Punkt IV otrzymuje brzmienie:
„IV. Termin wykonania zamówienia
Zamawiający wymaga, aby zamówienie zostało zrealizowane w terminie do 14 grudnia 2007r.”
Jednocześnie Zamawiający informuje, że termin składania ofert nie ulega zmianie.
Ogłoszenie o wyborze najkorzystniejszej oferty
Zielona Góra, 2007-09-21
OGŁOSZENIE O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY
dot.: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
Numer sprawy: WIW/ZAG/3231/PN/07/07.
Nazwa zadania: Dostawa analizatora rtęci dla Zakładu Higieny Weterynaryjnej w Gorzowie Wlkp.
1. Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 1 Prawa zamówień publicznych Zamawiający informuje, że w prowadzonym postępowaniu wybrano do realizacji zamówienia najkorzystniejszą ofertę złożoną przez Wykonawcę:
Zakład Produkcyjno -Usługowy \"TESTCHEM\"
ul. Niepodległości 82d
44-370 Pszów
Uzasadnienie wyboru: jedyna oferta. Oferta spełnia wymogi SIWZ.
Wybrany wykonawca obowiązany jest skontaktować się z Zamawiającym w sprawie podpisania umowy w terminie do dnia 2007-10-05.
Podstawą prawną dokonanego wyboru jest art. 91 ust. 1 Pzp oraz Kodeks Cywilny
W prowadzonym postępowaniu złożono następujące oferty:
Lp.: 1.
Nazwa wykonawcy: Zakład Produkcyjno -Usługowy \"TESTCHEM\"
Adres Wykonawcy: 44-370 Pszów, ul. Niepodległości 82d
Liczba pkt. w kryterium cena: 100
Łączna punktacja oferty: 100
2. Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 2 Prawa zamówień publicznych Zamawiający informuje, że w prowadzonym postępowaniu nie zostały odrzucone żadne oferty.
3. Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt.3 Prawa zamówień publicznych Zamawiający informuje, że w prowadzonym postępowaniu nie zostali wykluczeni żadni wykonawcy.
Środki ochrony prawnej
Od niniejszej decyzji przysługują środki ochrony prawnej określone w ustawie z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U z 2006 r. Nr 164 poz. 1163 z p. zm.) - dział VI \"Środki ochrony prawnej\".
Wobec czynności podjętych przez zamawiającego w toku postępowania oraz w przypadku zaniechania przez zamawiającego czynności, do której jest obowiązany na podstawie ustawy, można wnieść protest do zamawiającego
Protest wnosi się w terminie 7 dni od dnia, w którym powzięto lub można było powziąć wiadomość o okolicznościach stanowiących podstawę jego wniesienia
Kierownik Zamawiającego
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Wojewódzki Inspektorat Weterynarii w Zielonej Górze |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: Krzysztof Semeńczuk |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2007-08-31 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2007-08-31 20:29:17 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2007-08-31 20:48:56 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2008-12-23 13:32:46 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 1209 raz(y) |