ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Wojewódzki Inspektorat Weterynarii w Zielonej Górze
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Rozstrzygnięte (archiwum ze starego BIP)

Pobierz dane XMLDrukuj informację

Szczegóły informacji

Dostawa analizatora rtęci wraz z wyposażeniem, w Zakładzie Higieny Weterynaryjnej w Gorzowie Wlkp. - (31.08.2007r.)

Informacja ogłoszona dnia 2007-08-31 20:48:56 przez Użytkownik wprowadzający dane archiwalne

Ogłoszenie

Zielona Góra: Dostawa analizatora rtęci dla Zakładu Higieny Weterynaryjnej w Gorzowie Wlkp.

Numer ogłoszenia BZP: 155461 - 2007; data zamieszczenia: 31.08.2007

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

 

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:
Wojewódzki Inspektorat Weterynarii,
Ul. Botaniczna 14,
65-306 Zielona Góra,
woj. lubuskie,
tel. 068 4537300, 4537316, fax 068 4537301.

Adres strony internetowej zamawiającego: www.wet.zgora.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

 

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa analizatora rtęci dla Zakładu Higieny Weterynaryjnej w Gorzowie Wlkp..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Dostawa, oraz uruchomienie fabrycznie nowego analizatora rtęci wraz z wyposażeniem, w Zakładzie Higieny Weterynaryjnej w Gorzowie Wlkp. przy ul. Boh. Warszawy 4, zgodnie ze specyfikacją techniczną stanowiącą załącznik nr 1 specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.25.34.56-9.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 21.

 

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

• Informacja na temat wadium: zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

• Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy potwierdzający spełnienie warunków: 1.1 Posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek poosiadania takich uprawnień; 1.2 Posiadający niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 1.3 Znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 1.4 Nie podlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty i oświadczenia złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia/niespełna.

• Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz oświadczeń lub dokumentów, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu 1. Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki: 1) Formularz ofertowy - wypełniony i podpisany przez wykonawcę 2) Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 Prawa zamówień publicznych 3) Wzór umowy - parafowany przez wykonawcę 2. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 Prawa zamówień publicznych składa następujące dokumenty: 1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia do oferty należy dołączyć następujące dokumenty: 1) Opis parametrów technicznych oferowanego przedmiotu zamówienia.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.

IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wet.zgora.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewódzki Inspektorat Weterynarii, ul. Botaniczna 14, 65-306 Zielona Góra.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.09.2007 godzina 12:00, miejsce: Wojewódzki Inspektorat Weterynarii, ul. Botaniczna 14, 65-306 Zielona Góra, pokój nr 9.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Modyfikacja SIWZ

Zielona Góra , 12.09.2007


MODYFIKACJA SIWZ

Dotyczy: Przetarg nieograniczony na Dostawę analizatora rtęci dla Zakładu Higieny Weterynaryjnej w Gorzowie Wlkp., nr sprawy: WIW/ZAG/3231/PN/07/07.

Na podstawie art. 38 ust. 2 i 4 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych (t.j. Dz.U. Nr 164 poz. 1163 ze zm) w związku z zapytaniem, jakie wpłynęło do Zamawiającego o wyjaśnienie specyfikacji istotnych warunków zamówienia do przetargu nieograniczonego nr WIW/ZAG/3231/PN/07/07 na: „Dostawę analizatora rtęci dla Zakładu Higieny Weterynaryjnej w Gorzowie Wlkp.” o treści:

„Czy punkt IV SIWZ dotyczących terminu realizacji umowy nie mógłby zostać zmieniony? Zamawiający wymaga, aby zamówienie zostało zrealizowane w terminie 3 tygodni od daty zawarcia umowy. Proponujemy przedłużenie terminu realizacji do 3 miesięcy”

 

Zamawiający udziela odpowiedzi/dokonuje modyfikacji:

Zamawiający przesuwa termin realizacji ww. zmówienia do 14 grudnia 2007r.

Punkt IV otrzymuje brzmienie:

„IV. Termin wykonania zamówienia

Zamawiający wymaga, aby zamówienie zostało zrealizowane w terminie do 14 grudnia 2007r.”

 

Jednocześnie Zamawiający informuje, że termin składania ofert nie ulega zmianie.

Ogłoszenie o wyborze najkorzystniejszej oferty

Zielona Góra, 2007-09-21


OGŁOSZENIE O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY

dot.: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
Numer sprawy: WIW/ZAG/3231/PN/07/07.
Nazwa zadania: Dostawa analizatora rtęci dla Zakładu Higieny Weterynaryjnej w Gorzowie Wlkp.

1. Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 1 Prawa zamówień publicznych Zamawiający informuje, że w prowadzonym postępowaniu wybrano do realizacji zamówienia najkorzystniejszą ofertę złożoną przez Wykonawcę:

Zakład Produkcyjno -Usługowy \"TESTCHEM\"
ul. Niepodległości 82d
44-370 Pszów

Uzasadnienie wyboru: jedyna oferta. Oferta spełnia wymogi SIWZ.

Wybrany wykonawca obowiązany jest skontaktować się z Zamawiającym w sprawie podpisania umowy w terminie do dnia 2007-10-05.

Podstawą prawną dokonanego wyboru jest art. 91 ust. 1 Pzp oraz Kodeks Cywilny

W prowadzonym postępowaniu złożono następujące oferty:

 

Lp.: 1.
Nazwa wykonawcy: Zakład Produkcyjno -Usługowy \"TESTCHEM\"
Adres Wykonawcy: 44-370 Pszów, ul. Niepodległości 82d
Liczba pkt. w kryterium cena: 100
Łączna punktacja oferty: 100

 

2. Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 2 Prawa zamówień publicznych Zamawiający informuje, że w prowadzonym postępowaniu nie zostały odrzucone żadne oferty.

3. Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt.3 Prawa zamówień publicznych Zamawiający informuje, że w prowadzonym postępowaniu nie zostali wykluczeni żadni wykonawcy.

Środki ochrony prawnej
Od niniejszej decyzji przysługują środki ochrony prawnej określone w ustawie z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U z 2006 r. Nr 164 poz. 1163 z p. zm.) - dział VI \"Środki ochrony prawnej\".

Wobec czynności podjętych przez zamawiającego w toku postępowania oraz w przypadku zaniechania przez zamawiającego czynności, do której jest obowiązany na podstawie ustawy, można wnieść protest do zamawiającego

Protest wnosi się w terminie 7 dni od dnia, w którym powzięto lub można było powziąć wiadomość o okolicznościach stanowiących podstawę jego wniesienia

 

Kierownik Zamawiającego

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Wojewódzki Inspektorat Weterynarii w Zielonej Górze
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Krzysztof Semeńczuk
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2007-08-31
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2007-08-31 20:29:17
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2007-08-31 20:48:56
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2008-12-23 13:32:46
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
1209 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony