ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Wojewódzki Inspektorat Weterynarii w Zielonej Górze
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Ogłoszenie - szczegóły

Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: -Drukuj informację Ogłoszenie numer: -

Szczegóły informacji

Ogłoszenie: Administrator w Dziale ds. Organizacyjno-Pracowniczych

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.

Miejsce pracy: Pełna nazwa biura w Zielonej Górze

Wymiar etatu: 1

Ilość etatów: 1

Wydział: WIW

Data udostępnienia: 2020-12-18

Ogłoszono dnia: 2020-12-18

Termin składania dokumentów: 2021-01-06 00:00:00

Nr ogłoszenia: -

Zlecający: Wojewódzki Inspektorat Weterynarii w Zielonej Górze

I. Wymagania w stosunku do kandydatów:

a. Wymagania niezbędne:
Wymagania niezbędne:
  • Wykształcenie średnie.
  • Umiejętność obsługi MS Office: Word, Excel, Power Point.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego.
  • Korzystanie z pełni praw publicznych.
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe.
b. Wymagania dodatkowe:
Wymagania dodatkowe:
  • Znajomość języków obcych.
  • Prawo jazdy kat. B.

II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

Zakres zadań:
  1. prowadzenie rejestrów:
  1. zarządzeń i decyzji Wojewódzkiego Lekarza
  2. porozumień zawartych przez Wojewódzkiego Lekarza
  3. upoważnień i pełnomocnictw
  4. skarg i wniosków
  1. nadzór nad przygotowaniem i obsługą spotkań, narad, szkoleń i konferencji Lubuskiego  Wojewódzkiego Lekarza Weterynarii w sali konferencyjnej znajdującej się na innym piętrze w siedzibie Wojewódzkiego Inspektoratu Weterynarii oraz poza siedzibą na terenie całego województwa;
  2. zastępstwo nieobecnego pracownika w dziale ds. gospodarczych oraz dziele ds. organizacyjno-pracowniczych;
  3. organizowanie i koordynowanie przyjęć interesantów;
  4. udzielanie informacji interesantom, a w razie potrzeby kierowanie ich do właściwych komórek organizacyjnych i Powiatowych Inspektoratów Weterynarii;
  5. obsługa telefonów, poczty elektronicznej, przyjmowanie i nadawanie faksów oraz platformy E-PUAP;
  6. zapewnienie właściwego obiegu dokumentów, zgodnie z instrukcją kancelaryjną,
    w tym:
  1. przyjmowanie i wysyłanie korespondencji;
  2. rejestracja korespondencji w dzienniku korespondencyjnym i systemie elektronicznym;
  3. przekazywanie dokumentacji właściwym komórkom organizacyjnym;
  1. prowadzenie ewidencji interesantów przyjmowanych przez Lubuskiego Wojewódzkiego Lekarza Weterynarii;
  2. wykładanie listy obecności do podpisu dla pracowników, uzupełnianie nieobecności pracowników;
  3. przygotowywanie listów i zanoszenie do placówki pocztowej;
  4. prowadzenie centralnego rejestru skarg i wniosków, sporządzanie sprawozdań;
  5. wszelkie czynności związane z delegowaniem pracowników: wypisywanie delegacji, rezerwacja hoteli;
  6. prowadzenie książki wpisu kontroli zewnętrznych przeprowadzanych w Inspektoracie;
  7. wypisywanie i prowadzenie ewidencji delegacji służbowych dla pracowników Inspektoratu i Powiatowych Lekarzy Weterynarii;
  8. redagowanie pism, przygotowywanie projektów dokumentów.

III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:

Warunki pracy
  • Praca w siedzibie urzędu oraz w terenie związana z obsługą pracowników urzędu oraz klienta zewnętrznego (częste kontakty bezpośrednie, telefoniczne, mailowe).
  • Wyjazdy służbowe.
  • Praca przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie przy oświetleniu naturalnym i sztucznym.
  • Praca z biurowymi urządzeniami wielofunkcyjnymi.
  • Budynek wielopoziomowy nie jest przystosowany do osób poruszających na wózku inwalidzkim oraz osób mających problemy z poruszaniem się po schodach, brak windy
  • Praca poza ustalonymi godzinami.
  • Wyjazdy służbowe na terenie województwa i kraju.
  • Odporność na stres.

V. Wymagane dokumenty:

Dokumenty niezbędne:
  • Życiorys/CV i list motywacyjny.
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia.
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru.
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa.
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych.
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe.
  • Oświadczenie o znajomości obsługi komputera.
 
Dokumenty dodatkowe:
  • Kopia prawa jazdy
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania w zakresie dodatkowych uprawnień

VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:

a. Termin:
2021-01-06 00:00:00
b. Sposób:
Terminy i miejsce składania dokumentów:
  • Dokumenty należy złożyć do: 06.01.2021 r.
  • Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu.
c. Miejsce:
  • Miejsce składania dokumentów:
    Wojewódzki Inspektorat Weterynarii
    ul. Botaniczna 14
    65-306 Zielona Góra

VII. Informacje dodatkowe:

WSZYSTKIE DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA WYMAGANE
W OGŁOSZENIU MUSZĄ BYĆ WŁASNORĘCZNIE PODPISANE POD RYGOREM ODRZUCENIA OFERTY.
 
Dodatkowe informacje pod numerem telefonu:
68/453-73-03
Administratorem danych osobowych jest Lubuski Wojewódzki Lekarz Weterynarii
w Zielonej Górze, przy ul. Botanicznej 14. Dane osobowe przetwarzane będą w celu przeprowadzenia niniejszego postępowania rekrutacyjnego na wolne stanowisko pracy. Dane nie będą udostępniane podmiotom innym niż uprawnione na mocy przepisów prawa. Dane osobowe podawane są dobrowolnie. Okres przechowywania danych: czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy.
« powrót do poprzedniej strony