ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Wojewódzki Inspektorat Weterynarii w Zielonej Górze
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Przetargi archiwalne

Pobierz dane XML Zamówienie publiczne: Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania pomieszczeń garażowych na pomieszczenia biurowe, przy ul. Olbrychta 1 w Zielonej GórzeDrukuj informację Zamówienie publiczne: Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania pomieszczeń garażowych na pomieszczenia biurowe, przy ul. Olbrychta 1 w Zielonej Górze

Szczegóły informacji

Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania pomieszczeń garażowych na pomieszczenia biurowe, przy ul. Olbrychta 1 w Zielonej Górze

Status: rozstrzygnięty

Tryb: nieograniczony

Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Zamawiający: Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Zielonej Górze

Finansowanie: Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Zielonej Górze

Nr UZP: 326980 - 2009

Termin składania ofert / wniosków: 2009-10-13 08:30:00

Termin otwarcia ofert / wniosków: 2009-10-13 09:00:00

Miejsce złożenia oferty: Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Zielonej Górze ul. Olbrychta 1, Zielona Góra

Ogłoszono dnia: 2009-09-22 przez Karolina Kręcisz

Treść:





 

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

 

 

Zielona Góra: Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania pomieszczeń garażowych na pomieszczenia biurowe, przy ul. Olbrychta 1 w Zielonej Górze
Numer ogłoszenia: 326980 - 2009; data zamieszczenia: 22.09.2009

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

 

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Inspektorat Weterynarii , ul. Olbrychta 1, 65-356 Zielona Góra, woj. lubuskie, tel. 0684537324, faks 0684537325.

 

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

 

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

 

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

 

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania pomieszczeń garażowych na pomieszczenia biurowe, przy ul. Olbrychta 1 w Zielonej Górze.

 

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

 

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie przebudowy i zmiana sposobu użytkowania pomieszczeń garażowych Powiatowego Inspektoratu Weterynarii w Zielonej Górze położonych przy ul. Olbrychta 1 w Zielonej Górze. W ramach zamówienia konieczne jest wykonanie prac remontowych w tym prace zewnętrzne i wewnętrzne zgodnie z SIWZ. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają: Projekt budowlany, przedmiar robót ,specyfikacja techniczna..

 

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00-7, 45.21.00.00-2, 45.11.00.00-1, 45.26.25.20-2, 45.42.11.52-4, 45.41.00.00-4, 45.44.21.00-5, 45.42.10.00-4, 45.26.19.10-6, 45.21.46.20-2, 45.30.00.00-0, 45.31.12.00-2.

 

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

 

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

 

II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 5.

 

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

 

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca musi wykazać: 1) średni roczny przychód za ostatnie pełne trzy lata obrotowe, a jeżeli okres działalności jest krótszy to za wszystkie pełne lata obrotowe ( na podstawie Rachunku zysków i strat, Przychód netto ze sprzedaży produktów, towarów i materiałów lub Przychód netto ze sprzedaży i zrównane z nimi) w wysokości nie mniejszej niż 500 000,00 zł ; 2) dysponowanie własnymi środkami finansowymi (dopuszczalne jest tu wykazanie środków z kredytu) i lub zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż 150 000,00 PLN. 3) posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, w tym działalności zgodnej z przedmiotem zamówienia, jaki Wykonawca będzie wykonywał w ramach niniejszego projektu, na wartość co najmniej 250 000,00 PLN. Wykonawca musi mieć do dyspozycji osoby legitymujące się doświadczeniem i kwalifikacjami odpowiednimi do stanowisk, jakie zostaną im powierzone. Wykonawca przedstawi w ofercie kandydatów na stanowisko wymienione w poniższej kierownik budowy, wymagana liczba osób 1, 3 lata doświadczenia w realizacji podobnych prac, minimalne doświadczenie rok doświadczenia, jako kierownik budowy, kierownik robót elektrycznych- 3 lata doświadczenia w realizacji podobnych prac, minimalne doświadczenie rok doświadczenia, jako kierownik budowy, kierownik robót instalacyjnych - 3 lata doświadczenia w realizacji podobnych prac, minimalne doświadczenie rok doświadczenia, jako kierownik budowy Informacja o kandydatach musi być przedstawiona zgodnie z pkt 8.2.6 Instrukcji dla Wykonawców. Osoby wskazane na stanowisko Kierownika (lp. 1, 2 i 3 tabeli) powinny posiadać uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie oraz dokument potwierdzający przynależność do Izby Inżynierów Budownictwa. Potencjał techniczny Wykonawca musi dysponować jednostkami sprzętu i środkami transportu niezbędnymi do realizacji przedmiotowego zamówienia. Wykonawca musi wykazać, że zrealizował w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 3 zadania o zakresie i wartości porównywalnej z przedmiotem niniejszego zamówienia tj. przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania zrealizował (zakończył) co najmniej 3 zadania (budowa, przebudowa), które obejmowały między innymi budowę obiektu budowlanego (lub przebudowę istniejącego obiektu ). Zamawiający przez obiekt budowlany rozumie budynki użyteczności publicznej, biurowce lub budynki mieszkalne..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dla potwierdzenia spełnienia warunków ogólnych, Wykonawcy winni przedłożyć niżej wymienione dokumenty (oryginały lub kserokopie poświadczone przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem): 8.1.1. Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, 8.1.2. Koncesję, zezwolenie lub licencję, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym, zwanym dalej zamówieniem. 8.1.3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 8.1.4. Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt od 4 do 8 ustawy Pzp, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 8.1.5. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Pzp, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 8.1.6. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Powyższe zaświadczenia muszą być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 8.2. Na potwierdzenie spełniania warunków szczegółowych opisanych w pkt 7.2. niniejszej Instrukcji dla Wykonawców Wykonawcy winni przedłożyć następujące dokumenty (oryginały lub kserokopie poświadczone przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem): 8.2.1. Sprawozdanie finansowe albo jego część, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią odpowiednio o badanym sprawozdaniu albo jego części, a w przypadku Wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego, inne dokumenty określające obroty oraz zobowiązania i należności - za ostatni rok obrotowy, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres. 8.2.2. Informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych i lub zdolność kredytową Wykonawcy, nie mniejszą od określonej w opisie warunków udziału w postępowaniu. Powyższy dokument musi być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 8.2.3. Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, w tym działalności zgodnej z przedmiotem zamówienia, jaki będzie wykonywał w ramach niniejszego projektu. 8.2.4. Informację o doświadczeniu Wykonawcy (Doświadczenie zawodowe), Informacja musi potwierdzać spełnienie warunku udziału w postępowaniu. Do informacji winny być dołączone dokumenty potwierdzające, że wymienione w informacji zadania, roboty zostały wykonane należycie. 8.2.6. Informację o osobach, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia (Potencjał kadrowy). Informacja musi zawierać dane na temat kwalifikacji wskazanych osób potwierdzające spełnienie warunku udziału w postępowaniu. Do informacji winny być dołączone kopie uprawnień budowlanych osób, od których wymaga się posiadania uprawnień (przez uprawnienia budowlane rozumie się uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, o których mowa w ustawie Prawo budowlane i aktualny dokument potwierdzający przynależność do Izby Inżynierów Budownictwa). 8.2.7. Informację o rodzaju i ilości sprzętu (Potencjał techniczny), którym Wykonawca będzie dysponować przy wykonywaniu zamówienia, 8.3. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 8.1.2., 8.1.3., 8.1.5. i 8.1.6., składa odpowiedni dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, 2) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, 3) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt 8.1.4. Wykonawca składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy Pzp. 8.4. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 8.3., zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 8.5. Dokumenty, o których mowa w pkt 8.3. i 8.4. powinny być wystawione nie wcześniej niż odpowiadające im dokumenty określone w pkt 8.1.2. - 8.1.6. 8.6. W celu potwierdzenia spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców składających wspólną ofertę: a) oświadczenie wymienione w pkt 8.1.1. powinno być złożone w imieniu wszystkich Wykonawców; b) dokumenty wymienione w pkt 8.1.2. - 8.1.6. albo odpowiadające im określone w pkt 8.3. i 8.4., powinny być złożone przez każdego Wykonawcę; c) dokumenty wymienione w pkt 8.2. powinien złożyć w imieniu wszystkich ten, lub ci spośród Wykonawców składających wspólną ofertę, w stosunku do których z niniejszej Instrukcji dla Wykonawców lub z umowy regulującej zasady współpracy wynika, że powinni potwierdzić spełnienie warunku..

SEKCJA IV: PROCEDURA

 

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

 

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

 

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

 

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.

 

IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

 

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: test.systemdobip.pl/wet_zgora.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Zielonej Górze, ul. Olbrychta 1, 65-356 Zielona Góra.

 

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.10.2009 godzina 08:30, miejsce: Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Zielonej Górze, ul. Olbrychta 1, 65-356 Zielona Góra, Sekretariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

 
 

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Wojewódzki Inspektorat Weterynarii w Zielonej Górze
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Karolina Kręcisz
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2009-09-22
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Karolina Kręcisz
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2009-09-22 13:07:11
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Krzysztof Semeńczuk
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2009-09-22 13:11:45
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Krzysztof Semeńczuk
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2009-10-19 10:51:52
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
4714 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony