ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Wojewódzki Inspektorat Weterynarii w Zielonej Górze
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Wyniki przetargów

Pobierz dane XML Zamówienie publiczne: Wyłożenie z samolotów doustnej szczepionki przeciwko wściekliźnie dla lisów wolno żyjących w akcji wiosennej i jesiennej w roku 2009. Drukuj informację Zamówienie publiczne: Wyłożenie z samolotów doustnej szczepionki przeciwko wściekliźnie dla lisów wolno żyjących w akcji wiosennej i jesiennej w roku 2009.

Szczegóły informacji

Wyłożenie z samolotów doustnej szczepionki przeciwko wściekliźnie dla lisów wolno żyjących w akcji wiosennej i jesiennej w roku 2009.

Status: rozstrzygnięty

Tryb: nieograniczony

Rodzaj zamówienia: Usługi

Zamawiający: WIW

Finansowanie: WIW

Nr UZP: 60550-2009

Termin składania ofert / wniosków: 2009-03-27 10:00:00

Termin otwarcia ofert / wniosków: 2009-03-27 10:15:00

Miejsce złożenia oferty: WIW

Ogłoszono dnia: 2009-03-12 przez Krzysztof Semeńczuk

Treść:

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zielona Góra: Wyłożenie z samolotów doustnej szczepionki przeciwko wściekliźnie dla lisów wolno żyjących w akcji wiosennej i jesiennej w roku 2009

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Inspektorat Weterynarii , Ul. Botaniczna 14, 65-306 Zielona Góra, woj. lubuskie, tel. 068 4537300, 4537316, faks 068 4537301.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wet.zgora.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wyłożenie z samolotów doustnej szczepionki przeciwko wściekliźnie dla lisów wolno żyjących w akcji wiosennej i jesiennej w roku 2009.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:

 1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na wyłożeniu z samolotów, immunoprzynęt - doustnej szczepionki przeciwko wściekliźnie dla lisów wolno żyjących w akcji wiosna 2009 - 260.780 dawek i akcji jesień 2009 - 260.780 dawek, na obszarze województwa lubuskiego pomniejszonym o wskaźnik powierzchni wyłączonych ze szczepień, tj. terenów zurbanizowanych i akwenów wodnych.

2. Szczepieniem zostanie objętych 13.039 km 2 powierzchni województwa, co przy wyłożeniu 260.780 dawek szczepionki w jednej akcji ma zapewnić średnią częstotliwość wykładania 20 dawek na km2 powierzchni.

3. Wykonanie przedmiotu zamówienia odbędzie się z lotnisk/lądowisk bazowych lub operacyjnych w miejscach, terminach i w sposób ustalony z Zamawiającym

4. usługa wyłożenia szczepionki zostanie rozpoczęta w momencie uzyskania przez Zamawiającego wyników badania miana potwierdzających właściwą jakość dostarczonej szczepionki.

 5. Wymagany termin realizacji zamówienia w 2009 roku:

5.1. akcja wiosenna - od 27-04-2009 r. do 15-05-2009 r. - 260.780 dawek (planowane wyłożenie 1-2 maja);

 5.2. akcja jesienna - od 22-09-2009 r. do 10-10-2009 r. - 260.780 dawek (planowane wyłożenie26-28 września)

5.3. realizacja przedmiotu zamówienia w każdej z akcji (wiosna, jesień) nie powinna trwać dłużej niż 2 dni;

5.4. usługa wyłożenia szczepionki zostanie rozpoczęta w momencie uzyskania przez Zamawiającego wyników badania miana potwierdzających właściwą jakość dostarczonej szczepionki.

5.5. terminy wykonania przedmiotu zamówienia mogą ulec zmianie w przypadku zaistnienia okoliczności uniemożliwiających loty samolotów..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.44.00.00-4.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 27.04.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Ustala się wadium dla całości przedmiotu zamówienia w wysokości: 10.000,00 zł , słownie: dziesięć tysięcy złotych 00/100. Wadium należy wnieść zgodnie z przepisami zawartymi w art. 45 ust. 3, 6 i 7 ustawy PZP.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy potwierdzający spełnienie warunków:

1.1. Posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

1.2. Posiadający niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; lub którzy przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia.

1.3. Znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;

1.4. Nie podlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.

2. Z ubiegania się o zamówienia publicznego wyklucza się wykonawców, którzy:

2.1. nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 Prawa zamówień publicznych opisanych w ppkt. 1.1 do 1.4.

2.2. podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych.

3. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu nastąpi na podstawie złożonych przez wykonawców dokumentów.

4. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia/niespełna..

Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:

1. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 Prawa zamówień publicznych składa następujące dokumenty:

1.1 Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

1.2 Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile nie wynika to z przedstawionych dokumentów rejestrowych.

1.3 Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.

1.4 Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

1.5 Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

1.6 Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 Prawa zamówień publicznych.

1.7 Certyfikat Usług Lotniczych (AWC) wraz ze specyfikacją wydany przez Prezesa Urzędu Lotnictwa Cywilnego upoważniający do prowadzenia działalności gospodarczej przy użyciu statków powietrznych, w zakresie usług lotniczych innych niż przewóz lotniczy.

2. W celu potwierdzenia spełnienia warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia należy złożyć następujące dokumenty:

 2.1 Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców wraz z dokumentami potwierdzającymi, usługi te zostały wykonane należycie. (minimalne wymagania - co najmniej jedna usługa lub suma usług w okresie jednego roku - o wartości nie mniejszej niż 450.000 PLN brutto) Przez usługi odpowiadające swoim rodzajem niniejszemu przedmiotowi zamówienia Zamawiający rozumie, usługę zrzutu pionowego z samolotu materiałów w postaci elementów wykładanych pojedynczo w bardzo krótkich odstępach czasu.

 2.2 Przykładowy wydruk raportów z GPS wraz z urządzeniem rejestrującym współrzędne wyrzutu szczepionki lub innego równoważnego urządzenia dającego możliwość kontroli ilości wyrzucanej szczepionki w danym locie, tj. raport czasu i współrzędnych zrzutu szczepionki oraz raport czasowy rozpoczęcia i zakończenia zrzutu, rozpoczęcia i czasu trwania zrzutu każdej paczki szczepionki.

2.3 Wstępny harmonogram lotów wraz z dokumentacją przedwykonawczą zawierającą : 1. Protokół załadowania szczepionki na samoloty zawierający wszystkie elementy dla tej czynności.

2. Zlecenie lotu- (szczegółowe) sprawozdanie z lotu

3. Opis poszczególnych lotów z podaniem : miejsca startu; ID poszczególnych punktów- szerokości długości geograficznej; miejsca lądowania

2.4 Oświadczenie potwierdzające, że Wykonawca na czas wykonania przedmiotu zamówienia dysponuje:

 1. lotniskiem/lądowiskiem bazowym lub operacyjnym;

 2. wykwalifikowanymi pilotami;

3. systemem GPS i systemem rejestrującym zrzut szczepionki, w które będą wyposażone wszystkie samoloty użyte do wykonania usługi; - umożliwiającymi należyte wykonanie przedmiotu zamówienia.

 2.5 Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, czyli minimum 6 samolotów zgodnych z wymaganiami Zamawiającego

3. W celu potwierdzenia spełnienia warunku znajdowania się przez wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia należy złożyć następujące dokumenty:

3.1 Polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na wartość minimum 500.000,00 zł.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wet.zgora.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewódzki Inspektorat Weterynarii ul. Botaniczna 14 65-306 Zielona Góra.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.03.2009 godzina 10:00, miejsce: Wojewódzki Inspektorat Weterynarii ul. Botaniczna 14 65-306 Zielona Góra.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

 

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Wojewódzki Inspektorat Weterynarii w Zielonej Górze
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Krzysztof Semeńczuk
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2009-03-12
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Krzysztof Semeńczuk
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2009-03-12 14:42:24
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Krzysztof Semeńczuk
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2009-03-12 15:09:02
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Krzysztof Semeńczuk
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2009-04-21 13:08:48
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
4430 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony