ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Wojewódzki Inspektorat Weterynarii w Zielonej Górze
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Wyniki przetargów

Pobierz dane XML Zamówienie publiczne: Dostawa samochodu osobowego na potrzeby Powiatowego Inspektoratu Weterynarii w ŻaganiuDrukuj informację Zamówienie publiczne: Dostawa samochodu osobowego na potrzeby Powiatowego Inspektoratu Weterynarii w Żaganiu

Szczegóły informacji

Dostawa samochodu osobowego na potrzeby Powiatowego Inspektoratu Weterynarii w Żaganiu

Status: rozstrzygnięty

Tryb: nieograniczony

Rodzaj zamówienia: Dostawy

Zamawiający: Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Żaganiu

Finansowanie: Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Żaganiu

Nr UZP: 377628 - 2011

Termin składania ofert / wniosków: 2011-11-29 11:00:00

Termin otwarcia ofert / wniosków: 2011-11-29 11:15:00

Miejsce złożenia oferty: Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Żaganiu

Ogłoszono dnia: 2011-11-14 przez Agata Skoczeń

Treść:

 

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA
Numer ogłoszenia: 390860 - 2011; data zamieszczenia: 22.11.2011

Ogłoszenie dotyczy: Ogłoszenia o zamówieniu.
Informacje o zmienianym ogłoszeniu: 377628 - 2011 data 14.11.2011 r.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Żaganiu, ul. Szprotawska 30B, 68-100 Żagań, woj. lubuskie, tel. 68 367 10 99; 377 3040, fax. 68 367 1099.
SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU
II.1) Tekst, który należy zmienić:
  • Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: IV.4.4).
  • W ogłoszeniu jest: 23.11.2011 godzina 11:00, miejsce: Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Żaganiu ul. Szprotawska 30B, 68-100 Żagań, pokój nr 1 SEKRETARIAT.
  • W ogłoszeniu powinno być: 29.11.2011r. godzina 11:00, miejsce: Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Żaganiu ul. Szprotawska 30B, 68-100 Żagań, pokój nr 1 SEKRETARIAT.
--------------------------------------------------------
Żagań: Dostawa samochodu osobowego na potrzeby Powiatowego Inspektoratu Weterynarii w Żaganiu
Numer ogłoszenia: 377628 - 2011; data zamieszczenia: 14.11.2011
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Żaganiu , ul. Szprotawska 30B, 68-100 Żagań, woj. lubuskie, tel. 68 367 10 99; 377 3040, faks 68 367 1099.
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wet.zgora.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa samochodu osobowego na potrzeby Powiatowego Inspektoratu Weterynarii w Żaganiu.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa jednej sztuki, fabrycznie nowego i nieużywanego samochodu osobowego.1) wyprodukowany nie wcześniej niż 2011roku, 2) spełniającego wymagania techniczne określone przez obowiązujące w Polsce przepisy dla pojazdów poruszających się po drogach publicznych, w tym warunki techniczne wynikające z ustawy z dnia 20 czerwca 1997r. Prawo o ruchu drogowym(tekst jednolity Dz. U. z 2005r.nr 108, poz. 908 z późn.zm.)oraz rozporządzeń wykonawczych do tej ustawy, w tym posiadającego homologację, wystawioną zgodnie z art.68 ustawy Prawo o ruchu drogowym lub homologację europejską wydaną zgodnie z Dyrektywą 2007/46, 3) spełniającego wymogi Dyrektywy CEE EURO 5-2007/715/EC(13) w zakresie emisji spalin, 4) charakteryzującego się paramentami nie gorszymi od podanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.11.00.00-1.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
 
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 22.12.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
  • III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wet.zgora.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Żaganiu ul. Szprotawska 30B, 68-100 Żagań.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.11.2011 godzina 11:00, miejsce: Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Żaganiu ul. Szprotawska 30B, 68-100 Żagań pokój nr 1 SEKRETARIAT.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
 

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Wojewódzki Inspektorat Weterynarii w Zielonej Górze
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Krzysztof Semeńczuk
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2011-11-15
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Agata Skoczeń
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2011-11-15 11:03:38
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Krzysztof Semeńczuk
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2011-11-15 11:10:36
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Krzysztof Semeńczuk
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2011-11-30 14:58:11
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
4111 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony