Przetargi archiwalne
Pobierz dane XML Zamówienie publiczne: DOSTAWA SUROWIC, ODCZYNNIKÓW, TESTÓW I KRĄŻKÓW DO DIAGNOSTYKI LABORATORYJNEJDrukuj informację Zamówienie publiczne: DOSTAWA SUROWIC, ODCZYNNIKÓW, TESTÓW I KRĄŻKÓW DO DIAGNOSTYKI LABORATORYJNEJSzczegóły informacji
DOSTAWA SUROWIC, ODCZYNNIKÓW, TESTÓW I KRĄŻKÓW DO DIAGNOSTYKI LABORATORYJNEJ
Status: rozstrzygnięty
Tryb: nieograniczony
Rodzaj zamówienia: Dostawy
Zamawiający: WIW
Finansowanie: WIW
Nr UZP: 28650-2009
Termin składania ofert / wniosków: 2009-03-06 11:00:00
Termin otwarcia ofert / wniosków: 2009-03-06 11:15:00
Ogłoszono dnia: 2009-02-16 przez Krzysztof Semeńczuk
Treść:
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zielona Góra: DOSTAWA SUROWIC, ODCZYNNIKÓW, TESTÓW I KRĄŻKÓW DO DIAGNOSTYKI LABORATORYJNEJ
Numer ogłoszenia: 28650 - 2009; data zamieszczenia: 16.02.2009
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Inspektorat Weterynarii , Ul. Botaniczna 14, 65-306 Zielona Góra, woj. lubuskie, tel. 068 4537300, 4537316, faks 068 4537301.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.wet.zgora.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA SUROWIC, ODCZYNNIKÓW, TESTÓW I KRĄŻKÓW DO DIAGNOSTYKI LABORATORYJNEJ.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa testów, odczynników, surowic do diagnostyki laboratoryjnej oraz krążków zestawionych w poniższych zadaniach: ZADANIE 1 - ODCZYNNIKI CHEMICZNE ZADANIE 2 - KRĄŻKI DO ANTYBIOGRAMÓW ZADANIE 3 - SUROWICE REFERENCYJNE, ODCZYNNIKI DO BADAŃ SEROLOGICZNYCH I WIRUSOLOGICZNYCH ZADANIE 4 - TESTY ELISA ZADANIE 5 - TESTY DIAGNOSTYCZNE ZADANIE 6 - SUROWICE DO AGLUTYNACJI SZKIEŁKOWEJ Szczegółowy zakres, ilości i wymagania stanowią załączniki od nr 2 do 7 do siwz.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.63.00-8, 33.69.65.00-0, 33.69.40.00-1.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 6.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy potwierdzający spełnienie warunków: 1.1 Posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 1.2 Posiadający niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; lub którzy przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 1.3 Znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 1.4 Nie podlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia/niespełna..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 Prawa zamówień publicznych składa następujące dokumenty: B.1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. B.2) Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile nie wynika to z przedstawionych dokumentów rejestrowych. B.3) Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 Prawa zamówień publicznych. C. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia do oferty należy dołączyć następujące dokumenty: C.1) Kopia certyfikatu systemu zarządzania jakością producenta - dotyczy zadania nr 1 C.2) Tabele do odczytu stref zahamowania wzrostu dla szczepów badanych oraz szczepów wzorcowych stosowanych do kontroli krążków wg CLSI, oraz kopie certyfikatu ISO nr 13485,na wyroby medyczne. - dotyczy zadania nr 2 C.3) Instrukcja wykonania testu wraz z tłumaczeniem na język polski - dotyczy zadania nr 4..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wet.zgora.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewódzki Inspektorat Weterynarii Botaniczna 14 65-306 Zielona Góra Pokój nr 9.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.03.2009 godzina 11:00, miejsce: Wojewódzki Inspektorat Weterynarii Botaniczna 14 65-306 Zielona Góra Pokój nr 9.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: ODCZYNNIKI CHEMICZNE.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ODCZYNNIKI CHEMICZNE (116 pozycji). 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.63.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2009.
4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: KRĄŻKI DO ANTYBIOGRAMÓW.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: KRĄŻKI DO ANTYBIOGRAMÓW (41 pozycji).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2009.
4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: SUROWICE REFERENCYJNE, ODCZYNNIKI DO BADAŃ SEROLOGICZNYCH I WIRUSOLOGICZNYCH.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: SUROWICE REFERENCYJNE, ODCZYNNIKI DO BADAŃ SEROLOGICZNYCH I WIRUSOLOGICZNYCH (24 pozycje).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2009.
4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: TESTY ELISA.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: TESTY ELISA (14 pozycji).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2009.
4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: TESTY DIAGNOSTYCZNE.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: TESTY DIAGNOSTYCZNE (29 pozycji).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2009.
4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: SUROWICE DO AGLUTYNACJI SZKIEŁKOWEJ.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: SUROWICE DO AGLUTYNACJI SZKIEŁKOWEJ (43 pozycje).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.40.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2009.
4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
Załączniki
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Wojewódzki Inspektorat Weterynarii w Zielonej Górze |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: Krzysztof Semeńczuk |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2009-02-16 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Krzysztof Semeńczuk |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2009-02-16 10:18:01 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: Krzysztof Semeńczuk |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2009-02-16 10:51:43 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: Krzysztof Semeńczuk |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2009-03-27 13:54:12 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 5275 raz(y) |